JO9-1 Kampioen!

JO9-1 Kampioen!

Afgelopen zaterdag is onze JO9-1 ongeslagen kampioen geworden. Ze hebben de laatste wedstrijd uit tegen Poolster weten te winnen. Dit werd nog even goed gevierd in de kantine.

Namens het bestuur van harte gefeliciteerd met jullie kampioenschap!

 

Einde seizoen 2016/2017

Het seizoen zit er op. Een veelbewogen jaar, bepaald door de brand in september 2016. Het eind mei 2017 nieuw benoemde bestuur gaat er alles aan doen zo snel mogelijk nieuwbouw te realiseren. Er zijn echter veel partijen die hierin een rol spelen, zoals de buurverenigingen en zeker ook de gemeente. Wij zullen u vaker op de hoogte houden van ontwikkelingen.

De financiële huishouding wordt op orde gebracht. Voor zover nog niet voldaan blijft de contributieplicht 2016/2017 bestaan. Wij gaan weer invoeren dat contributie-inning via automatische incasso zal gaan. Daar hoort u weer van.

De leden die hun lidmaatschap hebben opgezegd wensen wij alle goeds toe en de nieuwe leden verwelkomen wij van harte.

Fijne vakantie (voor hen die niet doortrainen) gewenst en op naar seizoen 2017/2018

Titus Akkermans

Voorzitter: Algemeen en Financieel Beheer.

Toekomst Team vv Potetos

Aan alle leden, ereleden, vrienden, donateurs en aan iedereen die Potetos een warm hart toedraagt,

Er is de afgelopen maanden veel gebeurd en via deze weg zal ik namens het Toekomst Team jullie laten weten dat wij veel vertrouwen hebben in de toekomst. Er is bewust gekozen voor de naam Toekomst Team en Potetos gaat door, met veel vertrouwen in de toekomst, dat kunnen we jullie verzekeren. Op 25 oktober 2018 bestaat Potetos 70 jaar en natuurlijk gaat dat in de nieuwe kantine groots gevierd worden.We hebben de afgelopen maanden veel gesproken met de gemeente Groningen en met onze buren VVK en VVG. De Droom zoals met jullie gedeeld in de kantine van SGVV is nog steeds actueel. Er is een aangepaste versie gemaakt door de architect waarmee we dichter bij budget komen en alle verenigingen staan er nog steeds positief in. Op de achtergrond denken wij natuurlijk ook aan een plan B, maar de intentie is nog steeds aanwezig, de nieuwe kantine proberen we te realiseren door een intensieve samenwerking met VVK en VVG, namens deze weg dan ook een compliment aan onze buren. De gesprekken worden door mij als zeer prettig en constructief ervaren.

Daarnaast hebben wij als Potetos veel contact gehad met Delta Lloyd verzekeringen. Potetos was en is goed verzekerd, zonder nu in detail te treden kunnen we via deze weg bekend maken dat wij financieel in staat zijn te herbouwen in welke vorm dan ook.

Natuurlijk liepen we ook tegen een ander probleem aan. Het huidige bestuur onder leiding van Jacob de Vries had in een eerder stadium al aangegeven tijden de eerstvolgende ALV, medio mei, af te treden. Zonder bestuur geen vereniging, we zijn dus druk op zoek gegaan naar een nieuw bestuur. Ik kan jullie mededelen dat we ver zijn gekomen. Het Toekomst Team zal tijdens de ALV voorstellen om de taken definitief van het huidige bestuur over te nemen. Dit zullen we doen op een zoals dat zo mooi heet, out of the box manier. Tijdens de ALV zullen we jullie hier over meer vertellen, ik wil jullie dan ook vragen aanwezig te zijn bij de ALV in mei. Wij zullen ervoor zorgen dat de definitieve datum en de uitnodiging zo snel mogelijk jullie kant op komt.

Het Toekomst Team heeft naast dit alles veel vertrouwen in de toekomst, we werken hard aan het komende seizoen. Er zijn veel gesprekken met nieuwe teams/leden, de sponsorcommissie is goed op weg met het vinden van “nieuwe” sponsoren voor de nieuwe tenues. De jeugdafdeling onder leiding van Angelique en Frank groeit gestaag, het eerste elftal zit momenteel in de juiste flow en er komt gewoon een Potetos toernooi dit jaar. Kortom, vv Potetos leeft!

Namens het Toekomst Team,

Jan Akkermans